Auto - MotoFormula 1NewsΑθλητικά

GP ΗΠΑ: Κυριαρχικό 1-2 για τη Ferrari

Ο Charles Leclerc πήρε μια άψογη νίκη στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών, ο Μονεγάσκος κορυφαίος συμπαίκτης της Ferrari Carlos Sainz σε ένα-δύο αφού προηγήθηκε στον πρώτο γύρο, ενώ μια τεταμένη μάχη στα τέλη του αγώνα μεταξύ του Lando Norris και του Max Verstappen. είδε τον Νόρις να δέχεται ένα πέναλτι και να πέφτει στην τέταρτη θέση πίσω από τον αντίπαλό του για τον τίτλο.

Ο Charles Leclerc πήρε μια άψογη νίκη στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών, ο Μονεγάσκος κορυφαίος συμπαίκτης της Ferrari Carlos Sainz σε ένα-δύο αφού προηγήθηκε στον πρώτο γύρο, ενώ μια τεταμένη μάχη στα τέλη του αγώνα μεταξύ του Lando Norris και του Max Verstappen. είδε τον Νόρις να δέχεται ένα πέναλτι και να πέφτει στην τέταρτη θέση πίσω από τον αντίπαλό του για τον τίτλο.

Ο Pole-sitter Norris αρχικά έμοιαζε να κρατά το προβάδισμα εκτός γραμμής όταν τα φώτα έσβησαν για τον αγώνα των 56 γύρων, αλλά η McLaren πήγε δίπλα-δίπλα με τον Verstappen στην πρώτη στροφή, κάτι που οδήγησε τον Βρετανό να σπρώξει διάπλατα. , επιτρέποντας στον Leclerc να περάσει κρυφά και να αρπάξει το P1.

Από εκεί, ο Μονεγάσκος απόλαυσε μια αδιαμφισβήτητη κίνηση προς τη νίκη, ενώ ο συμπαίκτης του Sainz επωφελήθηκε από ένα undercut για να μπει στη δεύτερη θέση μπροστά από τον Verstappen μετά το pit stop του, με τον Ισπανό να κάνει σταθερή κίνηση για να περάσει τη γραμμή 8,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Leclerc.

Καθώς ο αγώνας μπήκε στα τελικά του στάδια, ο Norris προσπέρασε τον Verstappen για το P3 μετά από μια σκληρή μονομαχία μεταξύ των αντιπάλων του πρωταθλήματος – αλλά η φύση της κίνησης προκάλεσε συζήτηση στο ραδιόφωνο, με τους Verstappen και Red Bull να ισχυρίζονται ότι ο Norris είχε προσπεράσει έξω από την πίστα. όρια.

Αυτό τελικά οδήγησε τον Norris να λάβει ποινή πέντε δευτερολέπτων επειδή εγκατέλειψε την πίστα και κέρδισε ένα πλεονέκτημα, με αποτέλεσμα να πέσει από την τρίτη στην τέταρτη θέση και να προωθήσει τον Verstappen στην τελευταία θέση του βάθρου.

Race results

Position Team Name Time Points
1 1:35:09.639 25
2 +8.562s 18
3 +19.412s 15
4 +20.354s 12
5 +21.921s 10

View Full Results

Ο Oscar Piastri πήρε την πέμπτη θέση πίσω από τον συμπαίκτη του στη McLaren, ενώ ο George Russell έφτασε στην έκτη θέση στη Mercedes αφού ξεκίνησε από το pit lane. Ο Sergio Perez πρόσθεσε στους βαθμούς της Red Bull στην έβδομη θέση, μπροστά από τον Nico Hulkenberg της Haas στην όγδοη.

Ο Liam Lawson σημείωσε δύο πόντους τερματίζοντας το P9 στο πρώτο του Σαββατοκύριακο πίσω στο grid για την RB, ενώ ο Franco Colapinto ήταν ένα εντυπωσιακό P10 για την Williams. Ο Kevin Magnussen μόλις έχασε την ευκαιρία στο P11 για τη Haas, με τον Pierre Gasly της Alpine πίσω στο P12 από τον Fernando Alonso στο P13 για την Aston Martin.

Συνέχεια παρακάτω

Ο Yuki Tsunoda έφτασε στη 14η θέση για την RB, έχοντας πέσει προς τα πίσω μετά από μια περιστροφή, ενώ ο Lance Stroll της Aston Martin ήταν 15ος μπροστά από τον Alex Albon στην 16η θέση, ένα απογοητευτικό αποτέλεσμα για τον οδηγό της Williams στην εκκίνηση του 100ου αγώνα.

Οι Kick Saubers των Valtteri Bottas και Zhou Guanyu έχασαν και πάλι την κατάρριψη των πόντων τους στα P17 και P19, με τον Alpine του Esteban Ocon – ο οποίος κέρδισε τον ταχύτερο γύρο αργά για να πάρει έναν βαθμό μακριά από τον προηγούμενο κάτοχο Colapinto – να βρίσκεται ανάμεσα τους. στο P18.

Ο Lewis Hamilton, εν τω μεταξύ, εγκατέλειψε αφού βγήκε εκτός πίστας νωρίς στον αγώνα και άφησε τη Mercedes του στο χαλίκι.

Μετά από μια κουραστική μέρα δράσης το Σάββατο – με μια συναρπαστική επιστροφή για το Sprint, ακολουθούμενη από μια γεμάτη περιπέτεια προκριματικών στην οποία ο Norris πέτυχε την pole – η προσοχή των paddock στράφηκε στην ημέρα του αγώνα στο Circuit of The Americas, με όλους να προετοιμάζονται για το Grand Pri των Ηνωμένων Πολιτειών των 56 γύρων.

Είχαν γίνει μερικές αλλαγές στην αρχική σειρά μετά την πρόκριση. Η Mercedes επιβεβαίωσε ότι ο Russell θα ξεκινούσε από το pit lane αφού έγιναν αλλαγές στο W15 του υπό συνθήκες parc ferme μετά τη βαριά συντριβή του στο Q3, ενώ ο Lawson παρατάχθηκε στο πίσω μέρος λόγω νέων εξαρτημάτων της μονάδας ισχύος και ο Zhou ήταν 18ος μετά από πέντε ποινή πλέγματος θέσης.

Οι οδηγοί υποδέχθηκαν ζεστές και ηλιόλουστες συνθήκες καθώς πλησίαζε η εκκίνηση και, όταν οι κουβέρτες των ελαστικών έβγαιναν καθώς τα αυτοκίνητα συναρμολογήθηκαν στο πλέγμα, επιβεβαιώθηκε ότι το μεγαλύτερο μέρος του πακέτου είχε επιλέξει μεσαίο λάστιχο, με μόνο το δίδυμο της Mercedes, Stroll. , Colapinto και ο Lawson ξεκινούν στα σκληρά.

Μόλις λίγα λεπτά αργότερα, τα φώτα έσβησαν και ο Lando Norris αρχικά φαινόταν ότι είχε καλύτερη απόδραση από τον Max Verstappen, αλλά, αφού οι διεκδικητές του τίτλου πήγαν δίπλα-δίπλα στη στροφή 1, ο Lando Norris ωθήθηκε προς τα έξω και τελικά επέτρεψε στον Charles Leclerc να γλιστρήσει. το προβάδισμα από τον Verstappen, ενώ ο Sainz τέθηκε τρίτος μπροστά από τον Norris.

Έχοντας φανεί αγωνιστικά το Σάββατο, ο Sainz φαινόταν να έχει παρόμοια διάθεση καθώς ο Ισπανός έψαχνε να βρει έναν τρόπο να περάσει τον Verstappen στη στροφή 12. Ενώ ο Ολλανδός είχε μια μεγάλη στιγμή, επέστρεψε στην πίστα ακόμα μπροστά από τη Ferrari. Πιο πίσω, ο Hamilton είχε φτάσει στο P12 ενώ ο Ocon είχε πέσει πίσω μετά από ένα μπλέξιμο στον πρώτο γύρο με τον Albon.

ΟΣΤΙΝ, ΤΕΞΑΣ - 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: Ο Charles Leclerc του Μονακό οδηγεί το (16) Ferrari SF-24 οδηγεί το Max

Ο Leclerc ήταν ο κύριος ωφελούμενος στην εκκίνηση του αγώνα, με τη Ferrari να προηγείται

Αυτό το δυνατό ξεκίνημα για τον Lewis Hamilton τελείωσε σύντομα όταν ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής βγήκε εκτός πίστας και άφησε το  αυτοκίνητό του στο χαλίκι στον 3ο γύρο, αφήνοντάς τον εκτός πίστας σε μια πίστα που είχε κερδίσει στο παρελθόν σε πέντε περιπτώσεις. Αυτό προκάλεσε την εκτόξευση των κίτρινων σημαιών πριν κληθεί το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Καθώς ο Leclerc οδηγούσε τον αγώνα γύρω από την πίστα πίσω από το Safety Car, ο Norris ενημερώθηκε από τον μηχανικό του ότι η ομάδα είχε επαναλάβει το περιστατικό του στον Γύρο 1 με τον Verstappen. «Σαφώς με απώθησε έξω», απάντησε ο Βρετανός, προτείνοντας στη συνέχεια ότι έπρεπε να λάβει μέτρα για να αποφύγει μια σύγκρουση.

Μέχρι τον 5ο γύρο ήρθε η ώρα να πάμε ξανά και ο Verstappen φαινόταν να βρίσκεται στην ουρά του Leclerc αμέσως, ενώ ο Lawson άρπαξε το P12 από τον Stroll και ο Russell είχε ανέβει στο P17, με τον Ocon και τον Albon να σκαρώνουν πίσω του. Στη συνέχεια, ο Stroll συμμετείχε σε αυτόν τον αγώνα αφού έπεσε μετά από μια δύσκολη επανεκκίνηση για την Aston Martin.

Υπήρχαν ανησυχίες για τον Sainz όταν ο τρεις φορές νικητής του αγώνα ανέφερε ότι δεν είχε «καμία ισχύ» στις στροφές στον Γύρο 9, καθώς επίσης δήλωσε ότι υπήρχε μυρωδιά καυσίμου στο αυτοκίνητο. Αφού έχασε αρχικά χρόνο από τον Norris πίσω, η Ferrari φάνηκε να βρει μια λύση για το πρόβλημα που επέτρεψε στον Sainz να παραμείνει τρίτος, 1,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Verstappen.

Πιο πίσω, ο Lawson είχε φτάσει στο P11 αφού πήρε τη θέση από τον Alonso, καθώς ο Νεοζηλανδός ήθελε να εντυπωσιάσει το πρώτο του Σαββατοκύριακο πίσω στο RB – αλλά ένας οδηγός που δεν αντιμετώπισε τέτοιες μάχες ήταν ο Leclerc, ο Μονεγάσκος τώρα πέντε δευτερόλεπτα μπροστά από τον Verstappen στο προβάδισμα.

Grand Prix Ηνωμένων Πολιτειών 2024: Ο Leclerc αρπάζει το προβάδισμα στη στροφή 1 καθώς ο Norris πέφτει στο P4 στην εκκίνηση του αγώνα

Ο Verstappen βρισκόταν ακόμα σε σταθερό δεύτερο, αλλά ο ισχύων παγκόσμιος πρωταθλητής ενημερώθηκε στον Γύρο 14 ότι η ομάδα είχε εντοπίσει ένα μικρό πρόβλημα με το RB20. Εν τω μεταξύ, ο Russell είχε χάσει περαιτέρω έδαφος προσπερνώντας τον Colapinto για 13η – λίγες στιγμές πριν ο Βρετανός λάβει ποινή πέντε δευτερολέπτων επειδή ανάγκασε τον Bottas να βγει από την πίστα κατά τη διάρκεια μιας προηγούμενης μάχης.

Αυτό ώθησε το αφεντικό της ομάδας Toto Wolff να κάνει μια σπάνια εμφάνιση στο ραδιόφωνο, χαρακτηρίζοντας την τιμωρία ως «απόλυτο αστείο». Υπήρχαν καλύτερα νέα για τη Red Bull καθώς ο Perez επέλεξε τον Tsunoda για την έβδομη θέση, ενώ ο Gasly παρέμεινε στην εντυπωσιακή έκτη θέση μπροστά για την Alpine.

Ο Tsunoda, εν τω μεταξύ, αντιμετώπισε μια τρομερή πρόκληση από τον Hulkenberg, η RB και η Haas που πήγαιναν δίπλα-δίπλα πριν ο Tsunoda τελικά ξεφλουδίσει στα pits. Ο Kevin Magnussen μπήκε επίσης pit, ωθώντας τον Gasly να ακολουθήσει – αλλά ο Δανός είχε κάνει το undercut, έχοντας ξαναβγεί στην πίστα μπροστά.

Μπροστά, οι ηγέτες δεν είχαν ακόμη μπει στο pit, με τον Leclerc τώρα οκτώ δευτερόλεπτα μακριά από τον Verstappen ενώ ο Sainz ήταν τρίτος μπροστά από το δίδυμο της McLaren Norris και Piastri στην τέταρτη και πέμπτη θέση. Αλλά όλα αυτά άλλαξαν στον 22ο γύρο όταν ο Sainz έκανε στάση για ένα σετ σκληρών ελαστικών, προσπαθώντας φαινομενικά να υπονομεύσει τον Verstappen.

Υπήρχαν πολλές προσπεράσεις σε όλη την πίστα καθώς ο Colapinto πήρε το P10 από τον Alonso, μια από τις νεότερες αφίξεις του grid που μάχεται με τον βετεράνο της πίστας. Εν τω μεταξύ, τα ζητήματα στρατηγικής παρέμειναν μπροστά – ο Νόρις ενημερώθηκε ότι είχε χαμηλότερη υποβάθμιση από τα προπορευόμενα μονοθέσια, που σημαίνει ότι θα μπορούσε να επεκτείνει τη θητεία του, ακριβώς όπως ο Charles Leclerc προειδοποίησε τους μηχανικούς του ότι δεν ήθελε να μείνει πολύ έξω και να αντιμετωπίσει πίεση.

AUSTIN, ΤΕΞΑΣ - 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: Ο Charles Leclerc του Μονακό οδηγεί το (16) Ferrari SF-24 στην πίστα

Ο Leclerc δημιούργησε ένα ισχυρό προβάδισμα στα πρώτα στάδια του αγώνα

Ο Verstappen βούτηξε στο pit lane στον 25ο γύρο, η Red Bull ξαναβγήκε στην P5 με τα σκληρά ελαστικά – βάζοντάς τον πίσω από τον Sainz, ενώ η Ferrari επωφελήθηκε από το undercut για να πάρει μπροστά. Ο Leclerc σύντομα πέτυχε από το προβάδισμα και επέστρεψε στην πίστα στην τρίτη θέση, ενώ οι McLarens –δεν σταμάτησαν ακόμη– κράτησαν πρώτη και δεύτερη.

Αλλού, ένα συναρπαστικό σκραπ έπαιζε μεταξύ των Stroll, Albon και Gasly πάνω από τις 13, 14 και 15. Αυτό σηματοδότησε μια αλλαγή στην τύχη για τον Gasly, καθώς ο Alpine έτρεχε νωρίτερα στο top 10 πριν χάσει αφού έκανε το pit stop του.

Υπήρξε περαιτέρω πρόβλημα για τον Γάλλο όταν βρέθηκε υπό έρευνα για προσπέραση του Albon εκτός των ορίων της πίστας. Πίσω στο μπροστινό μέρος, ο Leclerc πλησίαζε στη δεύτερη θέση τον Piastri πριν περάσει σαρωτική στον 31ο γύρο. Λίγο αργότερα, ο Norris έκανε ένα pit stop, επιστρέφοντας στην πίστα στο P5 περίπου 6,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Verstappen.

Με τον Oscar Piastri να ακολουθεί μια περιοδεία αργότερα – μέσω μιας στάσης που ήταν ελαφρώς πιο αργή από αυτή του συμπαίκτη του – ο Αυστραλός αναδείχθηκε στην πέμπτη θέση, πράγμα που σημαίνει ότι η σειρά στάσεων μετά το Πιτ είχε φτάσει στον Leclerc στην πρώτη, μπροστά από τους Sainz, Verstappen. , Norris και Piastri. Ο Russell, ο Lawson και ο Colapinto – δεν έχουν σταματήσει ακόμη – ακολούθησαν στην έκτη, έβδομη και όγδοη θέση αντίστοιχα.

Άλλα άσχημα νέα έφτασαν για τον Gasly με τη μορφή ποινής πέντε δευτερολέπτων λόγω της αποχώρησης από την πίστα και της απόκτησης πλεονεκτήματος σε μια κουραστική μέρα για τους αγωνοδίκες, με ένα πέναλτι να ακολουθεί επίσης για τον Tsunoda αφού προσπέρασε τον Albon εκτός πίστας.

ΟΣΤΙΝ, ΤΕΞΑΣ - 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: Ο Πιερ Γκασλί της Γαλλίας οδηγεί το (10) Alpine F1 A524 Renault σε τροχιά

Ο Γκάσλι ήταν μεταξύ των οδηγών που έλαβαν ποινή κατά τη διάρκεια του Γκραν Πρι των Ηνωμένων Πολιτειών

«Αυτά τα ελαστικά δεν είναι καθόλου καλά, δεν μπορώ να φρενάρω, δεν μπορώ να επιτεθώ σε τίποτα», δήλωσε ένας δυσαρεστημένος Verstappen μέσω του ραδιοφώνου στον 36ο γύρο, με τον Norris να έχει κλείσει τη διαφορά από τον Ολλανδό σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα. Εν τω μεταξύ, ο Lawson είχε σταματήσει για να βγουν τα μεσαία ελαστικά πίσω στην P10 – μπροστά από τον συμπαίκτη Tsunoda, αφήνοντας τον Ιάπωνα οδηγό να αναρωτιέται πώς συνέβη αυτό.

Ένας άλλος οδηγός που επισκέφτηκε τα πιτς ήταν ο Magnussen, ο Δανός είχε επειγόντως εντολή να μονομαχήσει, πριν ο Colapinto και ο Russell κάνουν σύντομα τις αντίστοιχες στάσεις τους. Αυτό έφερε της Williams ξανά σε τροχιά κοντά στην Haas, καθώς οι δύο συμμετείχαν σε μια στενή μάχη για τη 12η θέση.

Οι κίτρινες σημαίες κυμάτισαν για λίγο καθώς ο Tsunoda υπέστη μια περιστροφή στη στροφή 1, ρίχνοντας το RB στο P14. Ωστόσο, μπροστά, όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα σε μια πιθανή μονομαχία Norris εναντίον Verstappen για την τρίτη θέση, με τη McLaren να έχει κλείσει μόλις ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον αντίπαλό του στο πρωτάθλημα στον 43ο γύρο.

Ενώ ο Russell είχε πάρει το P7 από τον Hulkenberg και ο Colapinto πέρασε τον Gasly για το P10 – ένα κρίσιμο σημείο στη μάχη κατασκευαστών Williams εναντίον Alpine – ο Norris εξακολουθούσε να προσπαθεί να βρει έναν τρόπο να περάσει τον Verstappen. Μερικά ελαφρά λουκ-απ για τον Verstappen έμοιαζαν να παρουσιάζουν ευκαιρία για τον Norris, αλλά ο Ολλανδός κατάφερε τελικά να αμυνθεί απέναντι στον αντίπαλό του.

Καθώς ο Colapinto τράβηξε τα βλέμματα κάνοντας τον ταχύτερο γύρο για την  Williams, ο αγωνιωδώς στενός αγώνας μεταξύ Verstappen και Norris συνέχιζε να παίζει στους τελευταίους γύρους του αγώνα, με τη διαφορά να είναι μόλις 0,3s. Ο Βρετανός προσπάθησε να κάνει την κίνηση στη στροφή 14, αλλά ο Verstappen κράτησε τη γραμμή στη στροφή 15 για να διατηρήσει τη θέση του.

ΟΣΤΙΝ, ΤΕΞΑΣ - 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: Ο Μαξ Φερστάπεν της Ολλανδίας οδηγεί το (1) Oracle Red Bull

Ο Νόρις και ο Βερστάπεν συμμετείχαν σε μια σκληρή μάχη, με τον Νόρις να προηγείται πριν δεχθεί ποινή πέντε δευτερολέπτων

Στον 52ο γύρο τα πράγματα ήρθαν στο τέλος στη στροφή 12, με τον Norris να βγαίνει από την πίστα και να επιστρέφει στην πίστα μπροστά, αφού φαινομενικά αναγκάστηκε από τον Verstappen. «Με προσπέρασε έξω από την πίστα», σχολίασε γρήγορα ο Verstappen στο ραδιόφωνο, με την κίνηση να σημειώνεται στη συνέχεια από τους αγωνοδίκες.

Καθώς ο αγώνας μπήκε στον τελευταίο του γύρο, επιβεβαιώθηκε ότι ο Νόρις είχε λάβει ποινή πέντε δευτερολέπτων επειδή εγκατέλειψε την πίστα και κέρδισε ένα πλεονέκτημα – θα είχε ο Βρετανός αρκετό κενό πίσω από τον Verstappen στη γραμμή για να παραμείνει τρίτος;

Μπροστά, ο Leclerc πέρασε τα όρια για να κερδίσει την όγδοη νίκη του στη Formula 1, με τον Sainz να ακολουθεί στη δεύτερη θέση προς χαρά της ομάδας της Ferrari. Αλλά πίσω τους η McLaren δεν απολάμβανε τόσο ευτυχισμένες στιγμές καθώς ο Norris κατέλαβε την τρίτη θέση με διαφορά τεσσάρων δευτερολέπτων από τον Verstappen – που σημαίνει ότι η ποινή του θα τον έφερνε στην τέταρτη θέση και θα ανέβαζε τον οδηγό της Red Bull στην τελευταία θέση στο βάθρο.

Ο Piastri ήταν πέμπτος μπροστά από τον Ράσελ στην έκτη θέση μετά από μια καλή πορεία ανάκαμψης για τον οδηγό της Mercedes αφού ξεκίνησε τον αγώνα από το pit lane. Πίσω του, ο Perez πήρε την έβδομη θέση μπροστά από τον Hulkenberg στην όγδοη.

Ήταν μια θετική μέρα για τον Lawson στον πρώτο του αγώνα πίσω για την RB, ο Νεοζηλανδός που σημείωσε πόντους με τερματισμό P9. Επίσης, απόλαυσε μια δυνατή Κυριακή στο Όστιν, ο Colapinto που πήρε τον τελευταίο πόντο στο P10 – και μόλις έχασε το έπαθλο του ταχύτερου γύρου, με τον Ocon των Alpine να παίρνει το βραβείο από την καρό σημαία για να αρπάξει αυτόν τον πόντο από τους αντιπάλους του στο πρωτάθλημα Williams.

ΟΣΤΙΝ, ΤΕΞΑΣ - 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: Ο Liam Lawson από τη Νέα Ζηλανδία οδηγεί την (40) Visa Cash App RB VCARB 01

Ο Lawson έβαλε το RB του στους πόντους το πρώτο του Σαββατοκύριακο που επέστρεψε στο grid

Ο Magnussen πέρασε τα όρια στην 11η θέση, μπροστά από τον Gasly που ίσως θα απογοητευτεί τερματίζοντας μια πολλά υποσχόμενη μέρα στη 12η θέση. Ο Fernando Alonso ακολούθησε στην 13η θέση, με την Aston Martin να μην έχει πόντους στο Όστιν.

Ο Tsunoda τελείωσε τον αγώνα στο P14, έχοντας φαινομενικά ανίκανο να συνέλθει από την περιστροφή του με την RB, ενώ ο Stroll πήρε το P15. Πίσω του ήταν ο Albon στο P16, ενώ οι Bottas, Ocon και Zhou ενώ τελευταίοι  Bottas, Ocon, Zhou στην P17, P18 και P19 αντίστοιχα.

Ο Hamilton παρέμεινε ο μοναδικός οδηγός που αποσύρθηκε στο Όστιν, με τον οδηγό της Mercedes να μην μπορεί να βγει από το χαλίκι μετά την έξοδο της W15 του στους πρώτους γύρους της διοργάνωσης.

ΟΣΤΙΝ, ΤΕΞΑΣ - 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: Νικητής αγώνα Charles Leclerc του Μονακό και της Ferrari, δεύτερος ο Carlos

Το ζευγάρι της Ferrari Leclerc και Sainz ενώθηκε με τον Verstappen στο βάθρο

Βασικό απόσπασμα

«[Είμαι] πολύ χαρούμενος», είπε ο Charles Leclerc «Δεν ήταν ένα εύκολο Σαββατοκύριακο, μέχρι τώρα δυσκολευόμουν λίγο με το συναίσθημα με το μονοθέσιο, αλλά είχα τη σιγουριά ότι στον αγώνα η αίσθηση ήταν καλύτερη, και ήταν έτσι. Το είδαμε χθες στον αγώνα Sprint, ήμασταν λίγο… δεν  φοβηθήκαμε, αλλά πιστεύαμε ότι οι άλλοι θα βελτιωνόντουσαν πολύ περισσότερο σήμερα, αλλά είχαμε το πάνω χέρι τόσο πολύ ευχαριστημένοι με το ένα-δύο για την ομάδα, που δεν μπορούσαμε να έχουμε ονειρευτή για το καλύτερο».

 

Τι ακολουθεί

Ο επόμενος σταθμός στο ημερολόγιο της F1 του 2024 θα είναι το Grand Prix του Μεξικού, με τον επόμενο αγώνα να ταξιδεύει κατευθείαν στο Autodromo Hermanos Rodriguez για τον δεύτερο γύρο αυτού του τριπλού κεφαλιού στις 25-27 Οκτωβρίου. Κατευθυνθείτε στο RACE HUB για να μάθετε πώς μπορείτε να ακολουθήσετε τη δράση.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button