NewsΕλλάδαΕπικαιρότητα

Τέμπη: Οι βάρδιες στο Σταθμαρχείο Λάρισας τη νύχτα της τραγωδίας

Οπως φαίνεται από τις βάρδιες, ο Σταθμάρχης βρισκόταν σε υπηρεσία για 5η συνεχή νύχτα στις 28 Φεβρουαρίου

Το φύλλο παρουσίας των σταθμαρχών στο Σταθμαρχείο Λάρισας που φέρνει στο φως η «Κ» προσθέτει έναν ακόμη κρίκο στην αλυσίδα των γεγονότων πριν από το τραγικό δυστύχημα. Οπως φαίνεται από τις βάρδιες ο Σταθμάρχης βρισκόταν σε υπηρεσία για 5η συνεχή νύχτα στις 28 Φεβρουαρίου. Με δεδομένο μάλιστα πως ο Σταθμάρχης μετακινήθηκε στο συγκεκριμένο Σταθμαρχείο μόλις 5 ημέρες πριν, καθώς προηγουμένως έκανε υπηρεσία στους Νέους Πόρους, οι 5 σερί νύχτες υπηρεσίας σε έναν από τους πιο κεντρικούς Σταθμούς της χώρας, με ιδιαίτερα μάλιστα αυξημένη κίνηση κατά το τριήμερο της Κ. Δευτέρας, δημιουργούν ακόμη περισσότερα ερωτήματα.

Η νυχτερινή υπηρεσία, όπως φαίνεται από το ίδιο έγγραφο, ξεκινάει στις 10 το βράδυ και τελειώνει στις 7 το πρωί, που σημαίνει πως ο προφυλακισθείς Σταθμάρχης από τις 24 Φεβρουαρίου έως την νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου που συνέβη το τρομερό δυστύχημα δούλευε κάθε νύχτα σε έναν σταθμό όπου εργαζόταν για μόλις πέντε ημέρες. Ο υπεύθυνος για τις βάρδιες και, κυρίως, για το γεγονός ότι τοποθέτησε έναν «καινούργιο» σταθμάρχη 5 σερί νύχτες που έπιανε υπηρεσία για πρώτη φορά στον συγκεκριμένο Σταθμό, είναι ο επιθεωρητής Δ.Ν. που τέθηκε σε αργία χτες.

Δύο σταθμάρχες έως τις 11μ.μ.

Την ίδια ώρα το έγγραφο των υπηρεσιών δείχνει πως για μία ώρα στον Σταθμό υπήρχαν -παγίως- δύο σταθμάρχες καθώς η απογευματινή βάρδια σχολούσε στις 11 το βράδυ και ο σταθμάρχης της νυχτερινής βάρδιας έπιανε δουλειά στις 10. Οι πληροφορίες που έχουν δει ως τώρα το φως της δημοσιότητας είναι πως ο σταθμάρχης Νέων Πόρων φέρεται να ενημέρωσε με εσωτερική επικοινωνία τον σταθμάρχη της Λάρισας, ότι η εμπορική αμαξοστοιχία έφευγε από την κάθοδο με κατεύθυνση την Αθήνα στις 23:04, 17 λεπτά ακριβώς πριν τη μοιραία σύγκρουση, που σημαίνει πως τυπικά η υπηρεσία του προηγούμενου Σταθμάρχη είχε ολοκληρωθεί και δεν θα μπορούσε να διορθώσει το λάθος του συναδέλφου του.

Ο σταθμάρχης ωστόσο της Λάρισας υποστήριξε κατά την απολογία του πως με βάση τον κανονισμό της υπηρεσίας, εκείνη τη νύχτα και μέχρι τις 23:00 θα έπρεπε να βρίσκονται μαζί του στον χώρο και άλλοι συνάδελφοί του -από το πρόγραμμα προκύπτει πως ένας ακόμη θα έπρεπε να είναι παρών και όχι παραπάνω- οι οποίοι όμως, σύμφωνα με όσα ισχυρίστηκε, αποχώρησαν από το σημείο νωρίτερα και τον άφησαν μόνο του, κάτι που θα πρέπει να διερευνήσει η έρευνα της εισαγγελίας.

Τέμπη: Οι βάρδιες στο Σταθμαρχείο Λάρισας τη νύχτα της τραγωδίας

Το ίδιο λάθος

Είναι πάντως χαρακτηριστικό πως μία ώρα πριν το τραγικό συμβάν ο σταθμάρχης φέρεται να είχε κάνει ξανά το ίδιο λάθος με τοπικό τρένο, που, ευτυχώς, διορθώθηκε καθώς το αντιλήφθηκε ο μηχανοδηγός. Οι βάρδιες του συγκεκριμένου Σταθμαρχείου, όπως είναι εις γνώσιν της «Κ» διαμορφώνονταν τουλάχιστον από το 2016 με το ίδιο μοντέλο. Δηλαδή κατά την νυχτερινή βάρδια υπήρχε ένας σταθμάρχης με κοινή υπηρεσία μισής ώρας με δεύτερο σταθμάρχη που σήμερα έχει φτάσει να είναι μία ώρα. Εκ του αποτελέσματος η παρουσία ενός μόνο σταθμάρχη σε συνδυασμό με τις χρόνιες παθογένειες του ελληνικού σιδηροδρόμου αποδείχτηκαν μοιραίες για το τραγικό δυστύχημα με τους δεκάδες νεκρούς.

 

Πηγή: kathimerini.gr

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button